donderdag 3 januari 2013

EEN GOED BEGIN...



Het nieuwe jaar is nog maar net begonnen en er gaat alweer van alles niet zoals het moet.
Zo is het schakel knopje van de nieuwe plons douche in het douche putje verdwenen, het water besparende deel uit de wastafel kraan gevallen, heb  ik voor Jodocus Kwak  UTP kabels gekocht voor het draadloze tv systeem van KPN, is mijn computer overleden en ben ik al mijn wachtwoorden kwijt. Happy Newyear. En we zijn pas op dag 3 van dit jaar.

Dit schrijf ik op mijn nieuw aangeschafte laptop waarvoor ik 2 keer naar de winkel moest omdat die verkoper mij eerst een demo laptop van uit de winkel had meegegeven. Daar kwam ik pas achter nadat ik al een kleine 3 kwartier dingen aan het installeren was geweest. Ik kon plots niets meer met het ding omdat die in een soort van demo stand terecht was gekomen en ik alleen maar reclame van de winkel waar ik hem had gekocht kon aanklikken. Zo stond ik op dag 2 van het nieuwe jaar al weer ruzie te maken met een verkoper van een winkelketen die niet van deze planeet is. Inderdaad…Saturn.

Op dag 1 van 2013 heb ik een halve middag met een medewerkster van de helpdesk van de KPN aan de telefoon gehangen. Die hebben gewoon een lijstje met vragen die ze af moeten werken want echt luisteren naar het probleem doen ze niet. Mijn probleem is dat het draadloze kastje welke je in het stopcontact stopt, prima werkt. Maar zodra ik de ontvanger aansluit, dat het dan niet meer werkt. Ik geef nog aan dat de tv helemaal nog niet aangesloten is op de tv ontvanger. 
De eerst volgende vraag die ik krijg is: “hoe is de tv aangesloten op de ontvanger?” 
“NIET ! mevrouw. Dat zeg ik net en dat is ook niet relevant. Er gaat iets mis tussen draadloos klote ding en fucking ontvanger.” 
Vraag van KPN: “wat gaat er dan mis?” 
“Nou dat leg ik net dus uit, maar u had het te druk met het door mijn verhaal heen blaten van uw irrelevante vragen.” 
KPN: ”zit er een HDMI kabel tussen ontvanger en tv?”
“NEE! Die hele TV is niet aangesloten en dat doet er ook niet toe, snap dat dan! “
En dan ga je voor straf 5 minuten in de wacht… dus heb ik maar UTP kabels gekocht om de boel anders aan te sluiten.

Kijk dat belooft dus niet veel goeds voor dit aankomende jaar. Is dat soms die ommekeer waar ze het steeds over hebben? Dat je nergens meer op professionele wijze te woord wordt gestaan of door infantiele verkopers met een DEMO laptop naar huis wordt gestuurd. 
Kom maar op dan, ik heb er zin in, 2013, maak je  borst maar nat,die kale pikt niks meer.

HEAVY NEWYEAR !

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hahaha geweldig begin van het jaar 2000 en 13! Gr Dan

Blogwithoutreaders zei

Top blog!! Echt bijzonder en wil daar graag een voorbeeld aan nemen. Heb je wat tips? Blogwithoutreaders.blogspot.com