woensdag 9 november 2011

waar zijn ze gebleven


De Telefoonklapper

super handig, zonder batterijen en wiste niet uit zichzelf alle telefoonnummers.

De Tuinbroek
die zakte tenminste nooit van je hol zoals die schijnbaar slechte kwaliteitsbroeken van nu.


De Spirograaf
 eigenhandig ingewikkelde figuren maken, je had er verder niets aan, maar toch…

 De letterbak

een vaste plek aan de muur voor de kleine stomme nergens goed voor rommeldingetjes ipv in de la. Zodat iedereen kon zien hoeveel stomme dingen je normaal in de la zou hebben liggen.


De astronauten pen,
ongelooflijk, je kon er terwijl je de punt van de pen omhoog hield toch mee schrijven. Handig als je ondersteboven achter je bureau zat.
Het Snor kopje
Voor mensen met een snor, zodat hun snor niet nat werd.

 Snor het drankje
Voor kinderen zonder snor, zodat ze een schuim snor kregen van het drinken. Ik zelf dronk het uit een snor kopje, ik vond zo’n schuim snor maar niks. Ik heb helemaal niets met snorren, nooit gehad ook. Ja , toen in dienst, maar toen moest dat ofzo, dan was je een bink.dat was ik al want ik dronk Yogidrink, maarja toch een snor...
Nu drink je als 5 jarige  Wodka-Redbull anders trek je het niet, zo'n hele dag leven.

4 opmerkingen:

Ariadnesdraad zei

Jaaaaa, die letterbak! Heb er eigenlijk nog steeds een zwak voor ...

Lauradenkt zei

Haha die laatste paar ken ik eigenlijk niet, maar de telefoonklapper enzo natuurlijk wel :P

Molly zei

Hier nog spirograph van vroeger in de kast.

ben zei

Hihihi, dat snorrenkopje kende ik helemaal niet! Zou nu erg van pas komen...