woensdag 30 november 2011

Dag Sinterklaasje



Sinterklaas had begin dit jaar zwaar de kolere erin,
Zat tegen een burn-out aan en had echt geen zin,
Om dit jaar voor de 525ste keer,
door dat Hollandse klote weer,
langs te gaan bij bijna ieder gezin.


Ik kom met mijn ouwe flikker,
Niet meer op die knol want ook ik wordt dikker
En ook die fokking mijter,
Zit steeds strakker op mijn knijter.
Ik krijg het zo nog aan mijn tikker.

Zowaar ik hete Bram van der Vlugt,
kwam ik voorheen in bijna elk gehucht,
en nu kap ik er voor altijd mee mensen,
deel nu met Kees uit Flodder maar je wensen.
Ik ben er klaar mee, zucht…

Ik hoor je Bram,
Vind het jammer , maar dit was het dan.
Voor mij was jij de echte Sint,
De enige echte, wat een ander ook misschien vind,
Ik heb altijd van je genoten man!

Geen opmerkingen: