woensdag 28 december 2011

Wat is in en uit in 2012? lijstjes


De in en uit lijstjes voor 2012 zijn er weer.De enige echte lijst staat in de Telegraaf, zeggen ze zelf. Wie die lijst dan heeft samengesteld en waar die op is gebaseerd dat staat er dan weer niet bij. En weer staat Patty Brard niet op de UIT lijst. Gelukkig ook niet op de IN lijst. Dat dan weer wel.


Wat geeft de Telegraaf zoal aan als zijnde in? Haargel , nou daar kan ik dus al niks mee. Lichte haargroei ipv helemaal kaal (hoofd) is ook in, dat lukt mij dan net, tenminste als dons ook meetelt. Nick en Simon zijn uit schijnbaar maar daar komt dan niets voor terug. Geen Nederlandse artiesten die in zijn in 2012. Mijn tv kan ik ook weggooien want tv kijken is uit vind iemand bij de Telegraaf. 

En daar vullen ze dus een hele pagina VROUW mee in de Telegraaf. Pure onzin natuurlijk. Maar zegt dit nu iets over hoe dom de Telegraaf denkt dat vrouwen zijn of zegt het iets over het niveau van de redacteur die hier een hele pagina mee vult. Zouden er nu echt mensen zijn die op dat lijstje zaten te wachten? Mensen die in paniek hun tv en cd collectie van Nick en Simon op marktplaats gaan zetten en alvast liters haargel gaan inslaan voordat er een tekort is? Alleen maar omdat iemand zich zat te vervelen bij de Telegraaf?

Ik ben van de generatie die zelf bepaald wat in of uit is, en daar heb ik geen verveelde redacteur die als enige van zijn afdeling moet werken tussen kerst en oud en nieuw voor nodig. Zo tegen het einde van het jaar krijg je sowieso al te veel lijstjes om je oren. ik hecht daar niet zoveel waarde aan. Maar dan kan ik er ook nog wel even mijn eigen lijstje ingooien, niet gestoeld op enig inzicht of onderzoek, maar geheel persoonlijk. 

2 ons grillworst
Halfje bruin
Wok groente
Rijst
3 kip filet
Hoisin saus
Sambal Brandal
1 half volle melk

Prettig uiteinde en al het beste voor 2012 !

2 opmerkingen:

Molly zei

zit ook net zo'n lijst te maken;-))

ben zei

Hmmm, eens proberen of ik met die ingrediëntenlijst toch echt niks eetbaars op tafel kan toveren...