vrijdag 5 augustus 2011

de opzichter


Goedemorgen met Grafbak,Eikel,Knuppel en Partners bv, met die kale randdebiel spreekt u, waar wilt u mij slaan alstublieft? Wat zegt u, neer knuppelen… nee dat kan alleen op Woensdag middag dat doen wij altijd na de bespuug sessie.


Hallo meneer Achterlijk , ik ben van Grafbak,Eikel,Knuppel en partners bv, kortweg GEK en partners, de beheerder van uw woning. Mijn naam is Kale Randdebiel uw opzichter. Ik kom de woning even met u opnemen. Hoe bedoeld u vreemde namen? Zo worden wij altijd aangesproken… Dus zo gek is dat niet. Aardige kolerezooi heeft u er van gemaakt de afgelopen tijd dat u hier woonde, en die kippenren die zat er toch niet in, in de badkamer toen u de woning betrok ? Tja dat afgeleefde tapijtje moet eruit en dat klimrek moet van de muur. Gaten ook graag even dichtmaken. Nee ik maak de regels niet, dat is zo bij de wet geregeld. Ziet u nu wel, nu noemt u mij ook al Kale Randdebiel, aangenaam.

Ah goedemiddag mevrouw Vanderzeur, u wilde weer even zeiken, dat kan hoor, schreeuwt u maar. Tja ‘t is wat he,… tuurlijk, …, nee dat doen wij niet,…. Nee dat mogen wij niet, en u al helemaal niet… omdat dat verboden is bij de wet….Als u over 5 minuten terug belt is het inderdaad nog steeds verboden bij de wet…. Nee hoor, geeft niet, ik heb toch niets aan mijn leven,….is goed …dag mevrouw Vanderzeur.

Met Graf…… hoho, even rustig meneer Ahmet,ik kan u niet volgen… wacht even dan schrijf ik het even op,… “gradverdoeme kloetsak iek jauw doodschietenkapotmaken met Polisie erbij ook” ok dat is dan duidelijk, had u al een tijd in gedachte want ik zit deze week nokkie nokkie. Nee is niet kiep! Kiep is Tokkie Tokkie,…nokkie nokkie is een Nederlands… nee laat maar….nee laat maar…NEE LAAT MAAR! Stuurt u maar even een email. EMAIL ! geen kameel. Is met “doei meneer” naar u ook meneer Ahmet.

Geachte mevrouw Gratenkut, via deze…. Ah mevrouw Gravenhut, ik was u net een e-mail… nee over uw klacht natuurlijk, dat van dat geluidje dat u hoort als u de deur met een klap dicht gooit. De aannemer zegt dat, dat geluid normaal is als je hem met een kolere gooi dicht smijt, dus komen de onderzoekskosten voor uw rekening. Ja ik ben van de beheerder ja, nee ik maak de regels niet, maar het is toch normaal dat als… nee natuurlijk niet, prima dan zet ik u achter mevrouw Vanderzeur en meneer Ahmet, als u mazzel heeft leef ik dan nog en kunt u mij naar hartenlust stenigen. Ja,hoor geen probleem daaaag mevrouw Gratenkut.

Heh lekker weekend, kan ik mijn dikke huid eindelijk even afdoen.

1 opmerking:

Anoniem zei

GEWELDIG!!!! lieve broer bedankt voor al die leuke, grappige herkenbare blogs van dit afgelopen jaar en veel inspiratie voor het aankomende jaar. fijne vakantie x p.