donderdag 22 september 2011

Collega


Ik heb een collega en die heeft een onnavolgbare manier van communiceren.Op de een of andere manier stuurt hij iedere beller met een kluitje in het riet en lult maar een end heen. Ik ben het eens gaan opschrijven.Soms lijkt het niet te kloppen wat ik opschrijf, maar het klopt wel.Hij zegt het echt zoals het er staat. De genoemde namen zijn uiteraard fictief. Wie weet een leuke terugkerende maandelijkse column. Ik blijf hem volgen...



Tringgg….Hallo meneer Gorgel ,Ik heb in principe al die werkzaamheden meegenomen, daar gaat het dan om, dus dan bel ik even met de aannemer Maandag, dan staat het genoteerd, mooi, prima. Maar de aannemer is met vakantie dus die is er Maandag niet dus ja dat zit niet mee , dan houden we contact hierover, dat lijkt mij het beste als we het zo afspreken. Nou netjes, prima. Is goed fijne avond dan maar . geweldig bedankt.

Tringgg… Ah mevrouw Kietelstein, jaha ik zou nog bellen he? Ja daar belt u voor , voor de lijst. Ik zou die lijst dus …geeft niet , kan gebeuren. Maar ik ben even met een mailtje en een heleboel  op genoteerd dus u begrijpt.. ga ik u nog even over bellen, heeft u telefoon? En mobiel dan ook ? dat is prima, ja nee ik bel echt terug, ik had u al eerder gebeld trouwens maar geen gehoor op de mobiel, dus ik dacht die is niet thuis. daarom dus. Nee staat op de agenda, tot morgen daag.

Tringgg… Hey meneer van der Plas, ik zit u net te bellen. Nou niet echt maar bijna dan. Haha ja grappig. Even denken, u belt voor de lekkage.. ja? heb ik het goed? Prima houwe zo. Niemand geweest, al 2 weken niet? Ik ga bellen! Nee dat kan niet nee. Kan ik u terug bellen? Dan noteer ik even uw naam en telefoon nummer. wat is uw nummer… en uw naam…en wat was het probleem ook al weer precies? Lekkage?! Maar dan had u meteen moeten bellen, dan had ik direct actie ondernomen, nu loopt die manko al 2 weken dus… Oh u had al … , nee geweldig! Geeft niks ga ik het alsnog regelen. Uhh mag ik uw telefoon nummer? Ja klopt! Wij hebben al uw gegevens, maar ik denk even dubbel check voor de voortgang anders loopt het spaak en dan blijft u zitten met die… ja al 2 weken, nee dat kan niet, ik begrijp het ,gaan we regelen!

Tringgg… met.. oh.  Ja dat is zo… nee erg vervelend…dat zeg ik…ja…ja. neeee dat slaat ner…toch wel?... ja t is wat he? Ja ..helemaal mijn fout… geeft niet, kan gebeuren. Bedankt weer hé. Hallo?...Hallo? nou is ze opeens weg… Tringgg… ja dat ging niet goed, nee ik hing niet op , u was opeens… ja tuurlijk…neehoor. Klik……. Trut!

3 opmerkingen:

ben zei

Dat gaat toch niet zo blijven duren?! Slecht voor het bedrijf zo lijkt me...

Ariadnesdraad zei

Geduld en boterhammen heb je nodig,lijkt me...

Lauradenkt zei

Hahaha lijkt me grappig om te horen, maar is denk ik minder grappig voor het imago van het bedrijf!