dinsdag 21 september 2010

Aanslag met theelichtje



Het moet toch niet gekker worden. Op prinsjes dag weer een "aanslag"op de Koninklijke familie. Na de actie van die loser die met zijn kleine autootje tegen die grote bus wilde rijden en de "damschreeuwer" hebben we nu te maken met een "thee lichtjes gooier"
Een 29 jarige man heeft de gouden koets bekogeld met een thee lichtjes houder. Wat is next? Maxima bekogelen met inlegkruisjes? Willem Alexander keihard met de nek aankijken? 



Wat moeten ze wel niet denken in het buitenland? "Dutch terrorist makes attempt to shout Queen to dead" en "Holländischer terrorist versucht todes königin mit theelichtje " Doe ff normaal nu. Ik schaam mij kapot. Als je al een aanslag gaat plegen doe dat dan met explosies of bazooka's of zo. Dat komt tenminste een beetje over op tv. Kan je in de gevangenis ook nog een beetje over opscheppen. Maar je kan niet aankomen met "heb ik toch mooi ff een poging tot moord op Bea gepleegd, maar het mislukte want de veertjes die ik gooide waaide de verkeerde kant op" Ik weet zeker dat je dan beter meteen zelf een aanvraag voor de isoleer kan doen.

 
Er doken wel een stuk of 9 agenten boven op die man, die in feite niets ernstigs deed. Als mijn buurjongetje zijn bal op mijn auto schiet , wat op zich veel erger is, dan mag ik hem toch ook niet met zijn hoofd langs de muur halen? De reactie van de agenten belooft niet veel goeds voor komende evenementen waar het koningshuis zich zal laten zien. Ik zie het al voor mij: Oma laat haar zakdoek vallen en die waait richting koningin, 12 agenten schoppen haar direct een halve meter onder de grond. Vrouw niest iets te hard in de richting van de koningin, 2 stillen van de politie trekken haar direct een zwarte kap over haar hoofd en voeren haar af. Puber eet patatje oorlog te dicht bij het hek, terwijl flash-bang granaten zijn aandacht afleiden daalt er een squat team neer van het dak en maakt de puber met een taser onschadelijk.

 
Nu ik er over nadenk zit er misschien wel een verborgen boodschap in die aanslagen en zitten de huidige politieke partijen er gewoon achter. Die met die auto dat moet dan Groen Links zijn geweest die schreeuwer een rechtse partij en deze…. Uhhh Had Cohen niet iets met thee drinken?

 

Geen opmerkingen: